KURUMSAL


Hakkımızda

Türkiye’nin lider GSM Operatörü TURKCELL’in bayilik hizmetlerini yüksek standartlarda kaliteli ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sürdüren DEMSAN TURKCELL İLETİŞİM MERKEZİ yüksek kalite anlayışını yönetim politikası ve stratejik değer olarak kabul ederek çalışmalarına devam etmektedir. .

Kısa zamanda Sakarya’da mağaza sayısını 5’e çıkartan DEMSAN İLETİŞİM HİZMETLERİ yaptığı çalışmalarda güvenilir marka olmayı hedeflemektedir.

Müşteri Memnuniyeti Yaklaşımı

Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.

Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız. Müşterilerimizden şikâyet aldığımız durumda her şikâyeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikâyet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.